スーパー〝ブログ〟フライデー

NSC大阪42期、スーパーフライデーです。毎週金曜日の夜に更新。

懐かしの英文読解 lesson1(※答え付き)

 

 Hello! This blog is written by me, Fukada.Today is Wednesday, so I decided to write in English.

 At the same time as I sang, when I was reading a novel, I couldn't understand the contents of the novel at all.By the way, I eat fried shrimp to the tail.

 My dream for the future is to be able to say all the 15th shogun Tokugawa.That's because I want to marry a rich woman and not work.This will prevent them from giving up on their races and running backwards or falling off themselves, even when their losses are confirmed in the Mario cart.

   I'll do tug-of-war next week.Of course, online.Incidentally, the opponent is the Ministry of Health, Labour and Welfare.

   When I was talking about this, I came to want to eat Chirashi sushi.But in order to eat it, you need to pass the 2nd level of the Secretary Certification, right? If that's the case, I'll practice butterfly in the Tama River.

   Thank you!

 

 

 

 

〈日本語訳〉

 こんにちは!今回のブログは私、深田が書きます。今日は水曜日なので、英語で書いてみることにしました。

 歌を歌いながら小説を読んでいると、小説の内容が全く頭に入ってきません。余談ですが、エビフライは尻尾まで食べます。

 将来の夢は、徳川15代将軍を全て言えるようになることです。何故ならば、お金持ちの女性と結婚して、自分は働かないでいたいからです。そうすることによって、マリオカートで負けが確定した時でも、レースを諦めて逆走したり、自分から落ちたりすることはなくなるでしょう。

 来週、私は綱引きをします。もちろん、オンラインでです。ちなみに、対戦相手は、厚生労働省です。

 こんな話をしていると、チラシ寿司が食べたくなってきました。でも、それを食べるためには、秘書検定の2級が必要ですよね?そんなことなら私は、多摩川でバタフライの練習をします。

 ありがとうございました!